ملت بصیر ایران تا پای جان از محور جریان حق دست بر نمی‌دارد

حجت الاسلام هاشمی گفت: ملت قهرمان و با بصیرت ایران راه خودش را انتخاب کرده است و تا پای جان از محور جریان حق یعنی امامین انقلاب اسلامی دست بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا هاشمی، استاد حوزه علمیه در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی به آیه‌ای از قرآن که می‌فرماید: «وذکرهم به ایام الله؛ ایام الله را برای مردم یادآوری کنید!» بر اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهیدان و امام امت رضوان الله علیه و این حماسه ملی تاکید کرد. 

وی در تبیین فتنه‌های دشمنان و نقش‌آفرینی و حضور به موقع مردم در شناسایی و خنثی‌سازی فتنه‌ها به کلامی از امام علی(ع) که حضرت می فرماید: «حق و باطل و لکل اهل»، اشاره کرد و گفت: براساس مفهموم این کلام کوتاه اما بسیار پر معنای مولا علی(ع) پیوسته در طول تاریخ حق و باطل حضور داشته‌ و هرکدام پیروان و همراهانی داشته‌اند، خداوند پیروان جبهه حق را با عنوان حزب الله معرفی می‌کند و پیروان جبهه باطل را نیز حزب الشیطان می‌داند.

حجت‌ الاسلام هاشمی در ادامه شاکله حزب الله و جبهه حق را اجتماع حول امام نور و شاکله جبهه باطل را جمع شدن گرداگرد امام نار دانست و افزود: این تقابل میان جبهه حق و جبهه باطل امروز نیز وجود دارد و تمام این تلاش‌ها نیز تا آنجا ادامه دارد که به فرموده خداوند «لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم.»

وی بیان کرد: دشمنی پیوسته دشمن در جهت متفرق کردن پیروان امام نور است و الحمدلله ملت قهرمان و با بصیرت ایران راه خودش را انتخاب کرده است و تا پای جان از محور جریان حق یعنی امامین انقلاب اسلامی دست بر نخواهد داشت و تا کور شود هرآنکه نتوان بیند!

استاد حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به مسئله انتخابات و فتنه‌انگیزی جبهه باطل در جهت ناامیدسازی مردم، ایجاد ناامنی و به تعطیلی کشاندن انتخابات، تأکید کرد: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی و نماد مردم سالاری دینی ماست و به فرموده رهبر حکیم انقلاب همه آحاد مردم به‌خصوص مسئولین در جهت ایجاد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت این چهار راهبرد مشخص شده از سوی رهبر انقلاب تکلیف دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال با برگزاری یک انتخابات باشکوه بار دیگر فتنه‌های دشمنان این انقلاب و جبهه باطل و حزب الشیطان را نقش بر آب خواهیم ساخت.

کد خبر 1741649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha