نور قرآن نجات بخش امت در سختی‌های آخر الزمان است

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نور قرآن نجات بخش امت در سختی های آخر الزمان است پس به توصیه های آن و اهل البیت(ع) توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی مراسم ۹ دی اصفهان به فتنه سال ۸۸ و مصون سازی جامعه از توطئه دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: فتنه گری دشمن برای ضربه به نظام و اسلام همچنان وجود دارد و سال به سال تقویت نیز می شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مصونیت در برابر این حوادث حائز اهمیت است، افزود: انس با قرآن و اهل البیت(ع)، هدایت های نورانی دینی، بصیرت، روحیه انقلابی و ولایی و همدلی و وحدت از جمله ابزارهای موثر درپیروز یاز نبرد شناختی و جنگ نرم است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال اهداف خود چنان پیش می رود که اگر به صلاح معرفت مجهز نباشیم شکست های سختی را باید تحمل کنیم اما ملت ایران با معرفت و بصیرت توانسته اند در برابر توطئه و شگردهای دشمنان و شیطان بایستند.

حجت الاسلام تویسرکانی به جاذبه قرآن و نور هدایت این کتاب آسمانی اشاره کرد و اذعان داشت: نور قرآن نجات بخش امت در سختی های آخر الزمان است پس به توصیه های آن و اهل البیت(ع) توجه کنیم.

وی تقویت باورهای دینی و انس با قرآن را ضرورت جامعه خواند و یادآورشد: نسل جدید برای عبور از شرایط سخت جنگ نرم و شناختی نیاز به انس با قرآن و بهره گیری از معارف دینی بوده تا بتواند دربحران فضای مجازی و توطئه رسانه ای مصون بماند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ و دیگر حوادث تاریخی نظام همین نور قرآن و اهل البیت(ع) ملت و نظام را یاری دادند تا دچار خسارت های شدید نشویم.

وی به هوشیاری و بصیرت ملت ایران در حوادث انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این جریان مردمی توانست بی حرمتی ها و فتنه را خاموش سازد و چنان در راهپیمایی ۹ دی به میدان آمدند که دشمن شکست سختی خورد.

حجت الاسلام تویسرکانی صبر، گذشت و همدلی را از لازمه های پیروزی خواند و افزود: با چنین ویژگی هایی قادر به گذر از بحران ها خواهیم بود و دشمن نیز در رسیدن به اهداف در سایه وحدت ملی عقب نشینی و شکست می خورد.

وی ادامه داد: مراقب توطئه ها و وسوسه های رنگین و متفاو شیطان و دشمن باشیم که در وادی و مسیر ناامیدی وارد نشده و همین مسائل موجب دلزدگی نشود.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران با اشاره به تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: هرچقدر دشمن بیشتر توطئه داشته ملت ایران نیز قوی تر شده اند و امروز همه برنامه ریزی های آنان نقش بر آب می شود.

کد خبر 1741655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha