بصیرت عنصری است که نظام اسلامی را حفظ می‌کند

حسن پور با تاکید براینکه عنصر بصیرت عنصری است که نظام اسلامی را حفظ می‌کند، گفت: بصیرت مردم و ولایت مداری آنها کشور را از هر فتنه‌ای به سلامت عبور می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامرضا حسن پور در یادواره شهدای اصناف شهرستان بروجن اظهار داشت: تاریخ اسلام به خوبی گواه آن است که هر زمان که مردم بصیرت لازم را نداشتند نظام اسلامی و امام تنها می‌ماند و آن زمان پیاده‌سازی احکام الهی بدون همراهی مردم امکانپذیر نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با دعوت از اصناف برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم کشور با حضور گسترده و حماسی خود در این عرصه بار دیگر بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه است، افزود: بی‌شک مردم کشور با بصیرت خود که بارها آن را ثابت کرده‌اند در این رویداد شرکت گسترده خواهند داشت و اگر برخی ابهاماتی دارند آن را در جلسات بصیرتی مطرح کنند تا برطرف شود.

حسن‌پور با بیان اینکه مردم ایران نمونه و الگویی والا برای مقاومت، پایداری در راه ارزش‌های اسلام هستند و حضور با بصیرت آن در صحنه‌های مختلف فتنه‌های دشمن را خنثی کرده است، گفت: چراغ بصیرت بیش از ۴۰ سال است که روشن است و با حضور ولی‌فقیه و مردم همیشه در صحنه کشور این چراغ هیچگاه خاموش نخواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد دولت و تلاش‌های آن برای ساماندهی امور کشور، اظهار داشت: دولت سیزدهم قوی وارد شده است و تلاش خود را در مسیر بهبود معیشت مردم به کار گرفته و اگر کاستی هم وجود داشته باشد در ادامه برطرف می‌شود.

کد خبر 1741681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha