حماسه ۹ دی، روز برملاشدن اتاق توطئه ساز صهیونیست جنایتکار است

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان گفت: حماسه ۹ دی، روز برملا شدن چهره منفور استکبار و اتاق توطئه ساز صهیونیست جنایتکار و منافقین است.

حجت الاسلام مهدی تقوی، مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۹ دی، روزی است که استکبار جهانی با همکاری جریان های فرسوده همانند سلطنت طلبان، انجمن حجتیه، بهائیت و دیگر سیلی خوردگان از دست عدالت نظام اسلامی، با یکدیگر متحد شدند تا به انقلاب عزیز اسلامی ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: اما مردم با لبیک به ندای امام خامنه ای از مساجد، مدارس و حوزه های علمیه و دانشگاه و ادارات، روستاها و شهرها، زن و مرد، کوچک و بزرگ آمدند تا دست خیانت، نفوذ، فتنه و نفاق را از بازو قطع کرده و نقاب از چهره اهریمنان بگشایند.

 حجت الاسلام تقوی عنوان کرد: در فتنه سال ۸۸ برخی از خواص جاه طلب، علیرغم آشکار بودن دروغ تقلب، سکوت اختیار کردند و با مصلحت اندیشی برای حفظ منافع شخصی، مزوّرانه بر غبار فضا افزودند تا حق و باطل چنان که باید، عیان نشود.

 مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان بیان کرد: اینک بعد از گذشت سال ها از آن روز، چهره آنان برای مردم بهتر نمایان شده و مطمئن هستیم جریان نفاق در کشور به رسوایی خواهد رسید و مصلحت اندیشان به خاک تباهی خواهند افتاد و آنچه این روند را تسریع می دهد، همان صبر بی نظیر مقام عظمای ولایت و ملت در مقابل آنها است.

 حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: حماسه ۹ دی همچون ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن از ایام الله و روز پیروزی حزب الله بر حزب شیطان ثبت و ماندگار شد.

 وی بیان کرد: مردم هوشیارتر از همیشه در سالگرد حماسه ۹ دی، بار دیگر بیعت خود را با رهبر فرزانه انقلاب تجدید کرده و در راه تحقق حکومت مهدوی به فضل الهی محکم و پایدار در تمام عرصه های جهادی ایستاده و مقاومت خواهند کرد.

کد خبر 1741683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha