دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در ورامین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین از برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم با حضور قاری و مدرس کشوری در سالن کنفرانس این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،   مهندس نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین صبح امروز یکشنبه (۱۰دی ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظر به ضرورت آموزش علوم تخصصی قرآن به شهروندان گرامی بویژه نوجوانان و جوانان و تربیت قاریان کلام وحی، اولین دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم با حضور استاد هادی رحیمی مدرس و قاری مجرب کشوری در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی شهرداری ورامین برگزار می شود.  

وی افزود: بنا به درخواست بسیاری از فعالان قرآنی شهرستان ورامین و رسالت سازمان فرهنگی در حوزه نشر فرهنگ قرآن کریم، ثبت نام تعداد ۳۰ نوجوان علاقمند به یادگیری تخصصی صوت و لحن، صورت پذیرفته و این دوره به صورت هفتگی در قالب کارگاه های ۳ ساعته برگزار خواهد شد.

مهندس نظری تاکید کرد: امیدواریم فارغ التحصیلان این دوره تخصصی در یکایک محافل قرآنی شهرستان به اجرای تلاوت فاخر کلام الله مجید پرداخته و ضمن ترویج فرهنگ برگزاری کرسی های تلاوت در محلات مختلف، عامل جذب دیگر نوجوانان و جوانان به یادگیری علوم قرآنی شوند.  

وی ادامه داد: بنا بر منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حوزه قرآن کریم، هنر شریف تلاوت قرآن مقدمه و عامل جذب آحاد مردم جامعه به یادگیری و عمل به مفاهیم قرآنی بوده و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین نیز تمام توان خود را در این خصوص بکار خواهد بست.

مهندس نظری بیان داشت: گزارش برگزاری این دوره در کانال ایتا سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی به آدرس Eitaa.com/sfvshahrdarivaramin درج خواهد شد و در صورت استقبال نوجوانان و جوانان به حضور در این دوره، فراخوان ثبت نام جدید در این کانال و همچنین محلات شهر صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 1741742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha