ادامه بمباران مساجد غزه توسط رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در حمله امروز خود به غزه سه مسجد المهاجرین، مسجد الصحابه در اردوگاه المغازی و مسجد الفرقان در منطقه الحکر در دبرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الدستور، با گذشت هشتاد و ششمین روز متوالی از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها فلسطینی که بیشتر کودک و زن هستند، بامداد و صبح امروز(یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲) در بمباران هوایی و توپخانه‌ای این رژیم شهید و زخمی شدند.

 در بمباران امروز رژیم صهیونیستی سه مسجد از جمله مسجد المهاجرین، مسجد الصحابه در اردوگاه المغازی و مسجد الفرقان در منطقه الحکر در دیرالبلح در نوار غزه هدف قرار گرفتند.

در این بمباران دو منزل خانواده قندیل و خانواده ابوشحاده در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفت که تعدادی از آنها زخمی و شهید شدند.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین جمعیت الصلاح در اردوگاه المغازی را بمباران کردند.

در اردوگاه نصیرات تعدادی از شهدا و مجروحان در نتیجه بمباران این اردوگاه توسط رژیم صهیونیستی وارد بیمارستان العوده شدند.

یک پهپاد صهیونیستی همچنین منزل خانواده الطهراوی در غرب رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد، در حالی که اسرائیل شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی از غیرنظامیان فلسطین و زخمی شدن یک نفر شد.

بیش از ۲۵ غیرنظامی شب گذشته (شنبه ۹ دی)  در نتیجه بمباران منازل فلسطینی‌ها در اردوگاه‌های نصیرات و مغازی، منطقه زوایده در مرکز نوار غزه و رفح در جنوب، شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

آمار قربانیان حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه از طریق زمین، دریا و هوا از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به بیش از ۲۱ هزار و ۶۵۰ شهید و نزدیک به ۵۶ هزار زخمی و هزاران مفقود شده که ۷۰ درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند، افزایش یافته است.

کد خبر 1741760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha