بصیرت افزایی از راه اقامه نماز می گذرد

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به برکات معنوی نماز، گفت: برپایی اقامه نماز موجب بصیرت افزایی در ابعاد مختلف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی-مدیرستاد اقامه نماز مازندران در سومین جلسه فصلی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان ها و دبیران دستگاه های اجرایی استان که با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز در استان زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای این اجلاسیه نهمین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز نسل نو، با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه که در دانشگاه مازندران (بابلسر) برگزار شد.

وی با اشاره به حماسه مردمی ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: بصیرت افزایی یک ضرورت است.

حجت الاسلام ابراهیمی به ابعاد قیام مردمی نهم دی ۸۸اشاره کرد و افزود: خودی ها متاسفانه برآن شدند برابر ارزش ها و انقلاب اسلامی قدعلم کنند که ملت با هدایت های رهبری در برابر فتنه گران صف آرایی کردند.

بصیرت افزایی از راه اقامه نماز می گذرد

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کسی که با خدا، شهدا، نماز و قرآن معامله کند می تواند به وادی بصیرت راه پیدا کند، خاطرنشان شد: بصیرت موجب عزیزشدن سردار شهید قاسم سلیمانی شده است.

وی خطاب به دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان، اذعان کرد:  خداوند به شما نفوذ کلام و بصیرت عنایت کرده تا در ترویج اقامه نماز کوشا باشید.

کد خبر 1741779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha