حماسه ۹ دی خود جوش و مردمی بود

تمری گفت:حضور خود جوش مردم در ۹ دی تمام برنامه‌ریزی ۱۰ ساله دشمن را خراب کرد و تیر دشمن به سنگ خورد.

خسرو تمری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز ۹ دی، گفت: حماسه یوم الله ۹ دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ما حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان ایران اسلامی را نا امید کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب افزود: باید اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب را به نسل جوان معرفی کرد و آنها را آماده برخورد با اتفاقات و توطئه‌های دشمنان کرد و از این طریق کشور را در برابر دشمنان مصون نمود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه در شهرستان ،تصریح کرد: نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه سال ۸۸، با عنوان فتنه تقلب در حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب برپا شده است.

تمری تصریح کرد: این نمایشگاه شامل عکس و پوستر با روایتگری از فتنه سال ۱۳۸۸ و هشدارهای مقام معظم رهبری به دشمنان نظام تحت عنوان« نگاهی به انقلاب مخملین و فتنه سبز در ایران »برپاشد و در مدت ۳ روز برپایی، مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سرپل ذهاب اظهار کرد : درحماسه ۹ دی مردم با ترک محل کار در خیابان‌ها حاضر شدند و خط بطلانی بر نقشه فتنه گران زدند و نشان دادند برای دفاع از اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهند واکنش های مردم با بصیرت و آگاه به رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز در حماسه عظیم ۹ دی و دیگر وقایعی که دشمن برای سلب عزتمندی ملت ایران کمین کرده است، همانند روزهای پر افتخار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

کد خبر 1741806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha