مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان معرفی شد

شامگاه امشب آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور معاون مالی پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور معاون مالی پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا در این مراسم، وجود کانون های مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، تبلیغ است و مساجد منشأ تبلیغ هستند.

امام جمعه موقت جیرفت افزود: پیامبر اکرم (ص) در بحث تبلیغ همه مردم را در مسجد دور هم جمع می کرد.

وی اظهار کرد: فعال و پویا بودن کانون های فرهنگی هنری مساجد باعث جذب نوجوانان و جوانان به مسجد می شود.

حجت الاسلام اکبری نیا خاطرنشان کرد: کانون های مساجد با اجرای برنامه های متنوع و جذاب می توانند زمینه حضور کودکان و نوجوانان را به مساجد فراهم کنند.

ریس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت عنوان کرد: به تازگی شورای تعالی مساجد به سازمان تبلیغات واگذار شده است و ما در اداره تبلیغات اسلامی این آمادگی را داریم که با همکاری و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری، مساجد را به سمت رسیدن به مساجد تراز اسلامی سوق دهیم.

کانون های مساجد جنوب کرمان نیازمند نگاه ویژه

حمدالله فاریابی در این آیین، گفت: مردم جنوب کرمان مردمانی ولایتمدار هستند که علی رغم مشکلات متعدد اما همواره پای ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

مشاور استاندار کرمان در جنوب ابراز کرد: رونق بخشی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نیازمند نگاه ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر تاثیر بسزایی در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد دارد و کانون های مساجد می توانند زمینه ساز تحقق این مهم باشند.

فاریابی تعامل بین ارکان مسجد را مهم برشمرد و تصریح کرد: تعامل خوب بین ائمه جماعات و کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند شرایطی فراهم کند که نوجوانان و جوانان با مسجد مانوس شوند.

گفتنی است؛ طی حکمی از سوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، جعفر نیک نفس به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان منصوب شد.

کد خبر 1741844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha