توانمندسازی مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان در اولویت است

جعفر نیک نفس گفت: یکی از مباحثی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد دنبال خواهیم کرد، توانمندسازی مدیران کانون هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جعفر نیک نفس در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: مسئولین نهادهای فرهنگی می توانند با فکر و اندیشه خود به کمک ما بیایند زیرا این بارش افکار کمک می کند تا ما بتوانیم فعالیت های محور ستاد را به خوبی پیش ببریم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مساجد گره خورده است، خاطرنشان کرد: در دوران ستم شاهی، فریادهایی که از مساجد شنیده می شد براساس عدالت بود و باعث شد تا ظلم از بین برود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) می فرماید؛ مسجد سنگر است، اظهار کرد: امروز مسجد می تواند یک سنگر مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

نیک نفس اضافه کرد: متاسفانه دشمن با دروغ پراکنی و تحریف واقعیت ها به دنبال تأثیرگذاری بر افکار نوجوان و جوان ماست تا از این طریق باورها و اعتقادات آنها را تضعیف کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: امروز باید در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن خود را مسلح به سلاح معرفت و شناخت کنیم.

وی با یادآوری این مطلب که دشمن حمله سنگینی بر علیه مبانی اعتقادی ما آغاز کرده است، عنوان کرد: حضرت آقا می فرمایند؛ «مسلح شوید به سلاح معرفت»، که این هم نیازمند ابرازی است.

نیک نفس ادامه داد: امروز سلاح دشمن، فضای مجازی است و ما هم باید با سلاح فضای مجازی به مقابله با دشمن برویم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: یکی از مباحثی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد دنبال خواهیم کرد، توانمندسازی مدیران کانون هاست.

وی با بیان اینکه باید مساجد را در یابیم، ابراز کرد: پویایی و رونق مساجد در گرو هم افزایی و همکاری ارکان مسجد اعم از امام جماعت، هیئت امنا، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج است.

نیک نفس بیان کرد: حضرت آقا جمله ای درباره جوان انقلابی متعهد دارند که این تعهد بسیار مهم است، تعهد با شناخت می آید و ما به دنبال این هستیم تا مدیران کانون ها موضوعات را بشناسند آنگاه با شناخت کافی وارد میدان فعالیت های فرهنگی شوند.

کد خبر 1741854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha