جشن میلاد حضرت زهرا(س) در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار می‌شود

بادروح گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار می‌شود.

میکائیل بادروح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت سالروز با سعادت دخت نبی مکرم اسلام و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و همزمان با روز زن و بزرگداشت مقام مادر، ویژه برنامه‌ای در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا با بیان‌اینکه این برنامه ویژه مادران و دختران است، افزود: ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همت مدیریت اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و مشارکت سپاه ناحیه و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم مذکور راس ساعت ۱۵ عصر روز(چهارشنبه، ۱۳ دی) برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: سخنران این ویژه برنامه حجت‌الاسلام بهنام آدم‌زاده امام جماعت امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) است و در این مراسم جلیل ابراهیم‌زاده مولودی‌خوانی می‌کند.

بادروح خاطرنشان‌کرد: اهدای جوایز به فاطمه نامان از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است و همچنین به قید قرعه به حاضرین جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کد خبر 1741858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha