برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ویژه برنامه های اجرا شده در بقاع متبرکه خراسان رضوی برای گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه ۹ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه های متعددی در مشهد و بقعه های متبرک امام زدگان در سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه ای که در خود سازمان و در مشهد داشتیم ویژه روز بصیرت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان در جمع کارکنان اداره کل اوقاف خراسان رضوی و در مهدیه امام خامنه ای(مدطله العالی) بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: در بقعه متبرکه امامزاده سید محمدعلوی(ع) مشهد نیز مراسمی به همین مناسبت با سخنرانی بصیرتی، مدیحه‌ سرایی با مضمون بصیرت و تجدید میثاق با ولایت با حضور زائران و مجاوران برگزار شد.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه های سالروز حماسه ۹ دی در بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید(ع) میامی مشهد نیز با حضور پرشور زائرین و مجاورین این بقعه متبرکه و با فضاسازی، سخنرانی های بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا جهت تجدید بیعت با مردان میدان، شب شعر و مداحی های انقلابی همراه بود.

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

یادواره شهدای حماسه «نهم دی ماه» تربت حیدریه

وی تصریح کرد: به منظور میثاق مردم با ولایت تربت حیدریه و یادواره شهدای حماسه «نهم دی ماه» سال ۱۳۵۷ این شهرستان نیز دو همایش با حضور اقشار مختلف مردم در محل بقعه متبرکه بی بی حسنیه (س) با همکاری مرکز افق بقعه متبرکه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده اضافه کرد: در این مراسم که با سخنرانی، دکلمه خوانی، اجرای سرود توسط دانش آموزان همراه بود از خانواده شهدای حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۵۷ تقدیر شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

اجرای ویژه برنامه "مادر مردها" و سالروز حماسه ۹ دی در کاشمر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه وفات حضرت ام البنین و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان "مادر مردها" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دانشمند، مداحی ذاکران اهل بیت(ع) به مدت ۵ شب در بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) شهرستان کاشمر برگزاری گردید.

وی افزود: برای سالروز حماسه "۹ دی" روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان کاشمر نیز مراسم با شکوهی با حضور پر شور اقشار مختلف در آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) اجرا شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بقاع متبرکه خراسان رضوی

مراسم ویژه سالگرد حماسه ۹ دی ماه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها در بقاع متبرکه نیشابور

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده با اشاره به برنامه های روز بصیرت در نیشابور بیان کرد: مردم خونگرم باغشن نیشابور نیز با حضور خود در بقعه متبرکه امامزاد یحیی(ع) باغشن وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام و استغاثه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سالروز حماسه ۹ دی ماه را گرامی داشتند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و شعر خوانی سیدرضا یعقوبی آل از دیگر برنامه های این روز در نیشابور بود که در تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزار شد.  

پایان پیام/

کد خبر 1741873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha