180 خودرو در حمایت از فلسطین مسیر «پترسون» تا «تینک» را پیمودند

کاروانی متشکل از 180 خودرو مسیر شهرهای «پترسون» تا «تینک» در ایالت نیوجرسی آمریکا را در حمایت از فلسطین و مردم غزه پیمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « northjersey»، کاروانی متشکل از 180 خودرو مسیر شهرهای «پترسون» تا «تینک» در ایالت نیوجرسی آمریکا را در حمایت از فلسطین و مردم غزه پیمودند.

خودروهای این کاروان که همگی پرچم فلسطین را به اهتزاز در آورده و شعار «فلسطین آزاد» را سر داد بودند با این اقدام، اعتراض خود را به ادامه کشتار فلسطینی‌های بی‌گناه در غزه توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

مایکل پاگان، شهردار «تینک» اعلام کرد که مسئولان با مردم معترض که این کاروان را به راه انداخته‌اند، همکاری کردند تا در امنیت کامل بتوانند تصمیم خود را اجرایی کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ امنیت عمومی گفت: ما تلاش خود را انجام می دهیم تا همه افراد جامعه را در امان نگه داریمو همچنین به آنها اجازه می‌دهیم تا برای دفاع از حقوق انسان‌ها هر کاری که می‌خواهند در چارچوب قانون انجام دهند.

دست‌اندرکاران راه‌اندازی این کاروان هم گفتند که هدف آنها نشان دادن اعتراض نسبت به ادامه نسل‌کشی در غزه به شیوه‌ای مسالمت آمیز است.

آنها تاکید کردند که مسئولان شهرها، ایالت‌ها و دولت فدرال آمریکا باید انفعال نسبت به موضوع کشتار در غزه را کنار بگذارند و برای توقف جنگ در این منطقه اقدام کنند.

مسئولان شهرهای «پترسون» و «تینک» از جمله نیروهای پلیس و اعضای وشرای شهر و شهرداری هم از برگزارکنندگان این کمپین به دلیل رعایت نظم و رساندن پیام خود به شیوه‌ای آرام تشکر کردند.

آنها همچنین تاکید کردند که از اینگونه اقدامات مسالمت آمیز که برای دفاع از حقوق بشر صورت می‌گیرد، حمایت می‌کنند و همه امکانات لازم را در اختیار برگزارکنندگان قرار خواهند داد.

پترسون، مرکز شهرستان «پاسایک» و سومین شهر بزرگ ایالت نیوجرسی است؛  «تینک» هم یکی از شهرهای مهم در این ایالت به شمار می‌رود.

کد خبر 1741994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha