کارگاه محتواسازی «زن و خانواده» در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می شود

حقیقی نیک از برگزای کارگاه محتواسازی «زن و خانواده» با رویکرد قرآنی در آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

امیرعباس حقیقی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزای شبستان از فارس گفت: مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره دینی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان فارس و امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اقدام به برگزاری کارگاه محتواسازی فرهنگی هنری کرده اند.

وی از برگزاری این کارگاه در موضوع «زن و خانواده» با رویکرد قرآنی خبر داد و گفت: این کارگاه ویژه مربیان و فعالان عرصه فرهنگی با تدریس توسط عبدالله غفاری مدرس حوزه و دانشگاه و مدیر محتوایی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شیراز برگزار می شود.

حقیقی نیک به اهداف برگزاری کارگاه «زن و خانواده» اشاره کرد و گفت: این کارگاه با هدف تربیت کادر محتوایی قرآنی ویژه زنان و خانواده جهت تبلیغ در این عرصه، بررسی شیوه های کاراکترسازی غربی و شخصیت پردازی از اسطوره های غرب، روش استخراج محتوا و دستمایه های هنری ورسانه ای از قرآن و عترت و انجام کار عملی در کارگاه و عضوگیری جهت همکاری های محتوایی و تبلیغی انجام می شود.

وی زمان برگزاری این کارگاه را روز پنجشنبه 14 دی ماه از ساعت 9 و نیم تا 12 اعلام کرد که در سالن کوثر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

کد خبر 1741999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha