اخلاص یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی بود

حجت الاسلام ایمانی گفت: اخلاص، روحیه جنگندگی، سلحشوری و بصیر بودن از ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی امروز (سه شنبه ۱۲ دی) در همایش «ابوقاسم» که به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: شهدا با عهد و پیمان خود با خداوند متعال، در دفاع از کشورشان جهاد کردند که نمونه‌های آن در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از بارزترین افرادی بود که با صدق و صفای دل در راه دین و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قدم برداشت، افزود: اخلاص یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی بود.

وی ادامه داد: به دلیل اخلاص آن شهید بزرگوار در حال حاضر با گذشت چهار سال از شهادت این سردار بزرگوار، همچنان مردم از ته دل و پرشور و در مجالس و محافل مختلف ایشان شرکت کرده و از آن شهید یاد می کنند.

حجت الاسلام ایمانی گفت: آن شهید بزرگ در مدت عمر خود با اخلاص نیت در راه خدا قدم برداشت و همه موفقیت های سردار شهید به دلیل داشتن اخلاص بوده است.

وی اظهارداشت: امروز جبهه مقاومت نیز به واسطه وجود و افکار سردار سلیمانی و آموختن درس در مکتب این شهید بزرگ، با قدرت در حال مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیان آنها است و هیمنه آنها را شکسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: روحیه جنگندگی و سلحشوری از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود، ایشان از زمان شروع جنگ ایران و عراق تا زمان شهادت، در میدان نبرد حضور داشته است و هیچ گاه احساس خستگی نمی‌کرد.

وی ادامه داد: بصیر و آینده نگر بودن از مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود و سردار دل ها همواره با تفکر و بصیرت گام برمی‌داشت و اقدام می‌کرد.

حجت ایمانی گفت: سردار شهید سلیمانی به ما آموخت که در زندگی با بصیرت باشیم و با بصیرت حرکت کنیم.

وی افزود: حضور فعال و گسترده در انتخابات امسال کمترین وظیفه ما در برابر اهداف شهدا، ارزش‌های دین و انقلاب است.

کد خبر 1742106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha