همدلی بی نظیر سپاه کربلا در خدمت به نیازمندان

نوبخت با بیان اینکه رفع نیاز محرومان با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) سرعت خواهد گرفت، گفت مواسات و همدلی بسیج و سپاه کربلا در خدمت به نیازمندان ستودنی و شایسته تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمدعلی نوبخت-فرماندار ساری در آئین سراسری نهضت کمک های مومنانه با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که به مناسبت دهه مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ولایت سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد ونام ۱۰هزار و۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان و تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: باید با حرکت در مسیر مکتب سردار سلیمانی و سیره فاطمی در مکتب امامین انقلاب اسلامی رهرو شهدا باشیم.

همدلی بی نظیر سپاه کربلا در خدمت به نیازمندان

وی به تقارن ولادت حضرت زهرا(س) با چهارمین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مکتب فاطمی گنجینه غنی از ارزش های اسلامی است که باید به عنوان الگو در جامعه امروزی تبیین شود.

نوبخت  در ادامه سخنانش به همراهی و همدلی بسیج سازندگی سپاه کربلا با دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری ساری برای تکمیل پروژه های نیمه کاره استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: سپاه مکتب شهدا به ویژه سردار سلیمانی را اداره می کند تلاش داریم در کنار این نیروهای جهادی و انقلابی دستگیر نیازمندان باشیم.

همدلی بی نظیر سپاه کربلا در خدمت به نیازمندان

وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان اندیشه امامین انقلاب اسلامی است باید دولت ما دولت مروت، تواضع و جوانمردی باشد، ادامه داد: با فتوت و نوع دوستی همراه خواهیم بود.

کد خبر 1742113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha