توزیع ۷۸۱۵بسته معیشتی به یاد سردار دلها در خراسان جنوبی

هنری با بیان اینکه هفت هزار و ۸۱۵ بسته معیشتی به یاد سردار دلها در خراسان جنوبی توزیع می‌شود، گفت: ۱۵۳ سری جهیزیه هم به نوعروسان استان به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده حضرت زهرا(س) اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز (۱۲ دی) در مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برنامه‌های جهادی که در حوزه دادگستری در نقاط دور دست انجام می‌شود اقدامی ابتکاری و موثر در استان است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به انجام اقدامات و خدماتی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان استان، ادامه داد: در راستای نهضت خدمت مومنانه به یاد سردار دلها با همکاری بسیج سازندگی، ستاد دیه، بسیح حقوقدانان و خیرین ۶۳ نفر زندانی آزاد می‌شوند.

وی بیان کرد: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هفت هزار و ۸۱۵ بسته معیشتی در قالب «نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم» در خراسان جنوبی توزیع می شود.

هنری با بیان اینکه ۱۵۳ سری جهیزیه به نوعروسان استان به مناسبت میلاد با سعادت و فرخنده حضرت زهرا(س) اهدا خواهد شد، افزود: همچنین در این مدت ۳۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۲۹۲ میلیارد تومان کمک مومنانه در راستای اجرای خدمات متنوع در سطح استان هزینه شده و حدود ۴۴ میلیارد تومان هم تسهیلات قرض الحسنه به مردم اعطا شده است.

کد خبر 1742118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha