بزرگ‌ترین سرمایه نظام، امید و اعتماد مردم است

مخلص الائمه با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین سرمایه نظام، امید و اعتماد مردم است، گفت: اعتماد و امید دو مفهوم در هم تنیده است و مردم به عنوان بخش عظیمی از سرمایه نظام، نقش مهمی در سرنوشت کشور دارند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و گفت: ایشان بزرگ‌ترین سرمایه نظام را امید و اعتماد مردم دانستند و فرمودند؛ این امید و اعتماد آسیب دیده و باید ترمیم شود. 

استاندار استان مرکزی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور، افزود: ایشان بزرگ‌ترین پروژه دولت را ترمیم و اعتماد مردم دانست و مقام معظم رهبری نیز یکی از توفیقات دولت را ترمیم اعتماد مردم دانسته که هم اکنون دولت به این مهم دست پیدا کره است. 

وی با بیان اینکه اعتماد و امید دو مفهوم در هم تنیده است، خاطر نشان کرد: مردم به عنوان بخش عظیمی از سرمایه نظام هستند که نقش مهمی در سرنوشت کشور دارند و جلب اعتماد آنها بسیار ضرروت دارد. 


این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم عموما تفاوتی بین قاضی، استاندار، فرماندار و غیره قائل نیستند و همه را به چشم نظام و دولت می‌بینند، اظهار کرد: بنابر این موفقیت هر جزء خدمت گذاری، موفقیت نظام است و لازم است این مهم مورد توجه هر یک از مسئولان قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی صنعتی است اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان مهد صنعت کشور، رتبه نخست تنوع تولیدات را دارا است، آنچه این استان را شاخص کرده صنایع بزرگ پیشران استان است که در دوره خصوصی سازی به خاک سیاه نشستند. 


استاندار استان مرکزی با بیان اینکه در این دوره همه صنایع استان آسیب دیدند، خاطر نشان کرد: بحمدالله در سه سال اخیر اتفافات خوبی در صنایع استان رخ داد و از نگرانی کلی نسبت به صنایع به ویژه شرکت آذرآب، هپکو، واگن پارس و آونگان به عنوان صنایع پیشران کشور خارج شدیم و هم اکنون این صنایع در مسیر تولید قرار گرفتند. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از دستگاه قضایی در راستای رفع مشکلات این صنایع بیان کرد: دستگاه قضایی در صدد رفع این مشکل برآمدند که امیدواریم در ادامه با همدلی و هم افزایی در راستای پیشرفت کشور گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پایان این آیین از حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی تقدیر و حجت‌الاسلام سعید جزایی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 1742126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha