پیشتازی قابل تقدیر سپاه کربلا در مواسات و همدلی

حجت الاسلام بهرامی گفت: پیشتازی بسیج و سپاه کربلا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مومنانه و مواسات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین صمد بهرامی-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا در آئین سراسری نهضت کمک های مومنانه با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که به مناسبت دهه مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ولایت سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها دخت مکرم پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: قدردان همراهی مردم نوع دوست استان و مسئولین برای مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی هستیم.

پیشتازی قابل تقدیر سپاه کربلا در مواسات و همدلی

وی با اشاره به سیره حضرت زهرا سلام الله علیها برای دستگیری از نیازمندان، افزود: این بانوی بزرگوار الگوی نمونه از مواسات و همدلی است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه سپاه کربلا در کنار حضور در جبهه تامین امنیت جامعه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه دارد، گفت: همچنین سپاه و بسیج در کنار دولت و دیگر نیروهای مردمی در بحث محرومیت زدایی پیشتاز است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مردمی و مردم دار بود و علاوه باحضور در جبهه های نبرد علیه داعشیان در کنار مردم بودند، ادامه داد: حضور جهادی این سردار شهید در کمک به سیل زدگان در صفحات تاریخ معاصر نقش بسته است.

حجت الاسلام بهرامی به کارنامه درخشان بسیج و سپاه در کمک به جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: همچنین بسیج و سپاه در امر تدفین و تغسیل اموات کرونایی خوش درخشیدند.

کد خبر 1742127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha