نقش انکار ناپذیر بانوان در جبهه فرهنگی

آهنگر بااشاره به زیست عفیفانه حضرت زهرا(س) و برلزوم الگوپذیری بانوان از سیره عملی این بانوی والامقام، گفت: بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و تبیین ارزش های انقلاب کارنامه قابل دفاعی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه کارکنان دستگاه فرهنگ و هنر استان که در سالن سلمان هراتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه(س) یگانه دخت مکرم پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با اشاره به جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تاقبل از ظهور اسلام در بیشتر ملل زن را موجودی ضعیف می دانسند و هرگونه شخصیت و ارزش را به دور از زن می دانستند اما با ظهور اسلام و نزول قرآن کریم به مقام زن شانیت بخشیده شد.

وی با اشاره به زیست عفیفانه حضرت زهرا(س) در بخش های مختلف مادی، فرزندپروری، ولایتمداری، مردم داری و ... برلزوم الگوگیری بانوان از سیره عملی این بانوی والامقام تاکید کرد.

نقش انکار ناپذیر بانوان در جبهه فرهنگی

آهنگر با بیان اینکه نامگذاری روز زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در تقویم جمهوری اسلامی نشان از نگاه بلند انقلاب اسلامی به مقام زن دارد، افزود: نقش بانوان در دوران های مختلف از جمله دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و ... برکسی پوشیده نیست.

نقش انکار ناپذیر بانوان در جبهه فرهنگی

وی به حضور اثرگذار زنان در مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ...اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی زنان با حجاب و رعایت عفاف در جامعه حاضر شده اند که به لطف هدایت های داهیانه امامین انقلاب شاهد کارنامه درخشان بانوان این سرزمین در عرصه های علمی، سیاسی، پزشکی، فرهنگی و ... هستیم.

نقش انکار ناپذیر بانوان در جبهه فرهنگی

وی با بیان اینکه هرجا مسئولیت را به بانوان دادیم شاهد توفیقات بیشتری بوده ایم، ادامه داد: وظیفه سنگین ترویج و تبیین فرهنگ ناب ایرانی اسلامی برعهده دستگاه فرهنگ و هنر است در این بین بانوان همکار در این اداره کل بسیار تلاش دارند.

آهنگر به مشکلات معیشتی کارکنان اشاره کرد و از تلاش برای رفع مشکلات این قشر اثرگذار در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد.

کد خبر 1742129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha