«شوکو فیلم» کتابخانه عمومی آران و بیدگل، برنامه برتر استانی شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از انتخاب «شوکو فیلم» کتابخانه عمومی استاد مؤذن پور آران و بیدگل به عنوان برنامه برتر استانی خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: برنامه «شوکوفیلم» کتابخانه عمومی استاد عباس مؤذن پور آرانی به عنوان برنامه فرهنگی برتر استان اصفهان انتخاب شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: این برنامه جزو ۵ برنامه برتر از بین ۹۰ برنامه که به مسابقه " برنامه برتر کتابخانه ما"  با هدف معرفی برنامه های خلاقیت محور برای ترویج کتابخوانی راه یافته بودند قرار گرفت.

رنجکش ادامه داد: این طرح از شهریور سال ۱۴۰۱ با همکاری شهرداری و مؤسسه فرهنگی هنری هم اندیشان شایسته سیلک با شعار «پنجشنبه هایی شاد و خاطره انگیز برای کودکان» ، پنج شنبه های هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در تالار اندیشه کتابخانه عمومی استاد عباس موذن پور آران و بیدگل برگزار می شود و تاکنون ۶۲ سری از این برنامه اجرا شده است.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: پخش فیلم کودکانه و انیمیشن، اجرای کتاب‌باز، قصه و نمایش، برگزاری نمایشگاه و جشنواره از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح «شوکو فیلم کتابخانه» است.

رنجکش هدف از اجرای این برنامه را ایجاد محیطی شاد و کودکانه در یک فضای فرهنگی و علمی دانست و افزود: با تغییر سبک زندگی، کودکان ارتباط کمی با محیط اطراف و همسالان خود دارند که این امر باعث شده نیاز بیشتری به حضور در محیط های کودکانه برای یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی احساس شود و از سوی دیگر باید کودکان را از کودکی با فضای کتاب و کتابخوانی آشنا کرد و سعی شده در طرح «شوکوفیلم کتابخانه» به این دو مقوله مهم توجه ویژه ای شود.

کد خبر 1742154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha