هدف پرورش و تربیت پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی است

سردار رادان گفت: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم و پرورش و تربیت پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی هدف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احمدرضا رادان، امروز(۱۲دی) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارداشت: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: هدف پرورش و تربیت پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی است.  

وی با اشاره به اینکه از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه‌سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید داشتند.  

سردار رادان به سهم هزار و ۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه‌های سازمانی اشاره مرد و گفت: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است.  

وی ادامه داد: انتظار داریم با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و با تلاش سردار الهی که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان‌ها موفق عمل کردند این موضوع نیز به نتیجه برسد.

  وی با بیان اینکه استان لرستان از استان‌هایی است که بنده با رزمنده‌ها و همکاران خاطرات زیادی در زمان جنگ و در زمان مأموریت‌های مختلف در استان‌های مختلف داشتم، گفت: سهم شهدای استان در انتظامی سهم قابل‌توجه است و این به‌واسطه اینکه در استان‌های دیگر مأموریت می‌پذیرد.  

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نقش لرستانی‌ها در ایجاد امنیت کشور اشاره کرد و گفت: وقتی می‌خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم، تجربه من اینجا می‌گوید که بچه‌های لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه‌جاهای کشور را به‌عنوان وطن دانسته و مأموریت انجام می‌دهند.   

سردار رادان بیان کرد: سهم انتظامی هم ما  در اکثر استان‌ها که مأموریت‌پذیر و مأمور پذیر هستند از بچه‌های لرستان هستند و سهم شهدای استان زیاد است و منطقه قابلیت جذب فراوانی دارد و اشتیاق به جذب هم هست که مایه افتخار است.  

وی با اشاره به کنترل مجرمان سابقه‌دار با پابند و دستبند الکترونیک اظهارکرد: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده‌اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته‌اند در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند در چند استان و بعد از آن در سطح کشور بیشتر انجام خواهد گرفت تا مردم طعم آرامش را بیشتر حس کنند.  

وی گفت: استان لرستان استانی است که به‌واسطه داشتن مردمی خوب مشکلات امنیتی انتظامی که دارد قابل‌حل شدن است.

کد خبر 1742255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha