خاطره بازی مادر شهید حسین بواس در روایت حبیب

مادر شهید بواس با بیان اینکه فرزند شهید مدافع حرم حسین بواس یکی از صحنه‌های ماندگار از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هنگام نماز را رقم زد، گفت: گل محمد حسین به سردار سلیمانی بین دونماز موجب معرفی بیش از پیش سیره شهید بواس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، زهرا دلیلی-مادر شهید والامقام حسین بواس در ویژه برنامه روایت حبیب که در زورخانه مرحوم عمادی ساری با اشاره به خاطره حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در بابل، اظهار کرد: محمد حسین با جسارت کودکی بدون ترس و واهمه ای با یک شاخه نزد سردار قاسم سلیمانی رفت.

وی یادآورشد: فرزند شهید مدافع حرم حسین بواس یکی از صحنه‌های ماندگار از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هنگام نماز را رقم زد. این کودک در زمانی که سردار سلیمانی مشغول نماز خواندن بود دو بار به این شهید والامقام گل داد و پس از نماز هم سردار سلیمانی این کودک را در آغوش کشید.

مادر شهید مدافع حرم حسین بواس با بیان اینکه از سردار سلیمانی خواست در رکاب رزمندگان اسلام به سوریه اعزام شود و از نزدیک محل حضور فرزند شهیدش در سوریه را مشاهده کند که هرگز این سفر محقق نشد، گفت: گل دادن محمد حسین به سردار سلیمانی موجب معرفی بیش از پیش سیره شهید بواس شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ارادت خاصی به خانواده شهدای معظم مدافع حرم داشتند و بعد از شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت دختر محترمشان زینب سلیمانی به نیابت از پدر در بیت شهید حسین بواس حضور یافت، ادامه داد: شهید سلیمانی قول داده بودند حضوری به بیت شهید حسین بواس سر بزنند اما ترامپ جنایتکار فرصت به این شهید والامقام نداد.

دلیلی با اشاره به اینکه حسین تک فرزند پسر خانواده بود، خاطرنشان شد:پسرم با حجب و حیا بود، در مسئله نگاه به نامحرم بسیار مراقب بود و رعایت می کرد.

وی اضافه کرد: احترام به پدر و مادر و مهربانی از ویژگی های رفتاری مهم پسرشهیدش بود.

به گزارش شبستان، شعرخوانی حسین خلیلی در وصف سردار سلیمانی، اجرای نمایش میدانی «دردنامه ای برای ننه شهربانو» توسط حامد مربوط صادق، رونمایی از نقاشی ثمثال مبارک شهید قاسم سلیمانی اثر سرکارخانم ملیحه مقصودی و صحنه اهدای گل فرزند شهید حسین بواس اثر آقای خورشیدی، تجلیل از ورزشکاران قهرمان مازندرانی که در مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس حاضر به رقابت نشدند و شعر خوانی حسین کاظمی به زبان مازندرانی از جمله برنامه های روایت حبیب کاری از حوزه هنری مازندران ویژه چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی بوده است.

کد خبر 1742258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha