شهید قاسم سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: شهید سلیمانی اهل معنویت و اخلاص بود و نشان داد همین ویژگی‌ها دنیا را تغییر می‌دهد و باید گفت شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد سه شنبه شب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز مادر اظهارکرد: حاج قاسم نماد پیروزی حق بر باطل، دشمن‌شناسی و نماد استکبارستیزی در تاریخ ایران است.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تمام ابعاد شخصیتی حاج قاسم و روح تعالی ایشان در محضر خداوند متعال بود و ما در هیچ بخش از زندگی ایشان شاهد عقب گرد نبودیم، چه بسا شهادت ایشان سبب شد تا او در چشم همه عزیز باشد.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه عشق به مردم مرام شهداست، عنوان کرد:  حاج قاسم خود را فدای مردم کرد و آنها نیز او را از هر زمان دیگری بیشتر باور کردند، حاج قاسم نماد انقلابی بودن و انقلابی زندگی کردن، شجاعت و تدبیر بود و این خصوصیات در هر که باشد تغییر ایجاد می‌کند.

امام جمعه موقت بجنورد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر اضافه کرد: فاطمه زهرا(س) ماورای تمامی خلقت‌هاست و وقتی وجود وی خلق شده در روایت است که ملائکه به سجده افتادند و یا علاوه بر این در روایات آمده است که خلقت فاطمه زهرا(س) نورانیت آسمان‌ها و زمین را افزایش داده است.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی بیان کرد: حضرت زهرا (س) دارای مقام بسیار بزرگی نزد خداوند است، به گونه ای که تصور چنین مقامی در ذهن نیز برای ما غیر ممکن است.

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز مادر سه شنبه شب با حضور مسئولان شهرستان و امت شهید پرور و ولایت مدار در آستان مقدس امامزاده نقی الهادی(ع) شیروان برگزار شد.

 

 

کد خبر 1742269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha