آغاز خدمت رسانی به زائران سردار دل‌ها در کرمان

خادمین موکب "به عشق حاج قاسم" از شهرستان سرایان با هدف پذیرایی از زائران سردار دل‌ها، کار خدمت رسانی به زائران سردار دلها را امروز در شهرستان کرمان آغاز کردند.

مسئول خانه احسان محله شمس سرایان در گفتگو با خبرنگار شبستان از سرایان، با بیان اینکه موکب "به عشق حاج قاسم" با حضور ۶۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی که از شهرهای آیسک، سه قلعه و شهر سرایان به شهرستان کرمان اعزام شدند، از شروع بکار این موکب از امروز خبر داد.

علی امیری فر گفت: این موکب به مدت هفت شبانه روز در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فعال خواهد بود و با پخت نان و توزیع انواع دمنوش در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی از زائران پذیرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: موکب خدمت رسانی «به عشق حاج قاسم» با مشارکت بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بسیج سازندگی شهرستان سرایان راه اندازی شده است.

امیری فر خاطرنشان کرد: این موکب در قالب ۲ موکب خدمت گذار شامل موکب پخت نان و موکب تهیه و توزیع انواع دم نوش در خدمت رسانی به زائرین مشغول فعالیت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این موکب روزانه ۱۸۰۰ قرص نان پخت و بین زایران توزیع می شود، افزود: پخت و توزیع روغن جوشی، شلغم و عناب، زردک محلی(هویچ محلی) و توزیع بالغ بر ۲۰۰ کیلوگرم انواع دم نوش عناب، به لیمو و آویشن از دیگر خدمات این دو موکب در راستای خدمت رسانی به زائرین عنوان کرد.

به گفته وی جمعی از خادمیاران رضوی نیز در کنار سایر عوامل به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.

کد خبر 1742277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha