هنرمندان و رسانه‌ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

بهداروندی، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه هنر گفت: رسانه‌ها و هنرمندان در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار از نوع سردار دلها نقش بسزایی دارند.

حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار دلها مردم‌دار بود به طوری که در برخورد با مردم هیچوقت احساس نمی‌شد که این شهید والامقام یک نظامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه سردار سلیمانی بسیار اخلاق محور بود افزود: سردار دلها ارتباط صمیمی و نزدیکی با کودکان و نوجوانان داشت و با این رفتار، همه را جذب خود کرده بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی تصریح کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد و جوانان زیادی راه این شهید بزرگوار را ادامه می‌دهند.

بهداروندی، با بیان اینکه در مکتب شهید سلیمانی اخلاق، شرافت و پایبندی به ولایت و رهبری شاخص‌ترین خصوصیات بارز این شهید ولایی است عنوان کرد: رسانه‌ها و هنرمندان در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار از نوع سردار دلها نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: هنرمندان با خلق آثار مرتبط با مکتب و نقش سردار سلیمانی در دفاع از ارزش‌های انسانی و دفاع مقدس و حریم ائمه اطهار می‌توانند این رشادت‌های انقلابی را به مردم بیشتر معرفی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث شد که دفاع مقدس و مقاومت در جامعه پررنگ‌تر شود طوری که مردم ایران به نوبه‌خود هر کدام در وقت خود سردار سلیمانی‌هایی خواهند شد.

کد خبر 1742301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha