۶۴۲ نفر در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار گلستان شرکت کردند

رجبی گفت: ۶۴۲ نفر از بانوان استان گلستان در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان شرکت کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آزاده رجبی امروز (چهارشنبه ۱۳ دی) در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان گلستان گفت: مراحل برگزاری این کنگره از مهر ماه در استان آغاز شد و ۶۴۲ نفر از بانوان استان گلستان در این کنگره ثبت ‌نام و شرکت کردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان افزود: نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار گلستان ۲۰ بهمن سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به تالیف کتاب بانوان تاثیرگذار استان، گفت: در این کتاب که تیرماه امسال رونمایی شد، زندگینامه ۱۴۰ بانوی تاثیرگذار استان جمع آوری و منتشر شده است و جلد دوم کتاب نیز با چاپ زندگینامه بانوان تاثیرگذار چاپ می شود.

رجبی ادامه داد: در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار، عظمت زنانگی، شکوه همسری و عطوفت مادری در هشت موضوع تعیین‌شده پیگیری و بررسی خواهد شد.

وی اظهارداشت: برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار گلستان، آغازی بر شناسایی و تجلیل از بانوان فعال و اثرگذار استان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان گفت: در این کنگره از سه بانوی فعال در حوزه مقاومت به‌عنوان بانوی مقاومت تجلیل می شود.

دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان گلستان امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در گرگان با هدف اعتلای نقش زن، معرفی زنان نخبه و توسعه فرآیند گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تاثیرگذار جامعه در ۸ عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برای دومین سال متوالی در سراسر کشور برگزار شده است.

کد خبر 1742392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha