شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات ۱۱ اسفند است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: شکوه حضور مردم مهمترین اصل در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی مهر سه شنبه شب در همایش حماسه حضور در شهرستان کهگیلویه با هدف افزایش مشارکت در انتخابات اظهار داشت: مردم استان خود می توانند محور سلامت و امنیت انتخابات باشند و از تعصبات قومی و قبیله ای و نباید های انتخاباتی پرهیز کنند.

هاشمی مهر بر ضرورت فراهم شدن همه شرایط و تمهیدات لازم برای حضور حماسی و با شکوه مردم در صحنه انتخابات امسال گفت: صندوق‌ها و تعرفه‌ها آماده شده است و هر آن چیزی که نیاز سلامت، امنیت و شکوه حضور در انتخابات پیش رو است برایش چاره اندیشی شده است‌.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات، ستاد تبلیغات، ستاد امنیت انتخابات، هیات‌های اجرایی و هیات بازرسی انتخابات استان تشکیل شده و اقدام های لازم از سوی این هیات ها و کمیته های مختلف به نحو شایسته در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود با توجه به چهار اصل مهم مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت مورد نظر مقام معظم رهبری کارهایی لازم انجام گرفته و صندوق‌های رای آماده شده و تست های شعب در حال اقدام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نقاطی از استان که نیاز به بالگرد دارد پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

هاشمی مهر تاکید کرد: نیازمندی‌های استان به ستاد انتخابات کشور اعلام شده است و هم اینک ۸۷۲ صندوق برای کل استان در همه بخش‌ها و روستاها پیش بینی کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم در بحث امنیت انتخابات اندیشیده شده است و اطلس امنیتی انتخابات استان برای کل شهرستان‌ها آماده شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ابراز داشت: صندوق‌ها و تعرفه‌ها آماده شده است و هر آن چیزی که نیاز بوده برای آن چاره اندیشی شده است‌.

 به گفته رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد این استان براساس برنامه زمانبندی انتخابات در شرایط مطلوب خود قرار دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

کد خبر 1742396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha