شیوا خوش نسب: درک هنر الگوبودن، زنان را به درجات متعالی می‌رساند

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی گفت: اگر زنان به هنر ذاتی خود در امر الگو بودن و الگو سازی به صورت ویژه اشراف نظر داشته باشند می‌توانند به درجات متعالی برسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  شیوا خوش‌نسب در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمان و تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهارداشت: این کنگره طرحی نو در عرصه علم و فرهنگ با هدف جلا دادن به عظمت زنانگی و هویت زنانگی و شکوه مادری با هدف و رویکرد ویژه ای ترسیم شده است.

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی با اشاره به ثبت نام زنان فعال و تاثیرگذار گفت: پس از انجام روند داوری، اسامی برگزیدگان و نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

به گفته خوش نسب رویکرد اصلی این موضوع  فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم و تربیت، علم و فناوری، سلامت محور بودن، اشتغال ورزی به عنوان یکی از تاکیدات مورد توجه است که یکی از مولفه‌های هشت گانه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با شناسایی زنان تاثیرگذار می‌توانیم در عرصه‌های مختلف در راستای تحقق و اجرایی شدن اهداف این حوزه به تشکیل دائمی دبیرخانه‌ زنان تاثیرگذار در خراسان رضوی و به تبع در عرصه کشوری گام برداریم‌.

مدیرکل امور دفتر زنان استانداری خراسان رضوی افزود: با شناسایی این بانوان می‌توان از ظرفیت ارزشمند آنان در عرصه‌های مختلف و اولویت دار فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره گرفت.

وی با اشاره به نقش الگوسازی زنان در جامعه نیز متذکر شد: اگر زنان به هنر ذاتی خود در امر الگو بودن و الگو سازی به صورت ویژه اشراف نظر داشته باشند می‌توانند به درجات متعالی برسند.

به اذعان خوش نسب، زنان به صورت ویژه در هر زمان که مسئولیتی را پذیرفته و قبول زحمت کرده اند به بهترین وجهی انجام وظیفه کرده اند.

وی با اشاره به سخنرانی امام راحل پیرامون اهمیت نامگذاری روز زن به مناسبت تولید حضرت زهرا(س) نیز مسئولیت زنان را در این راستا سنگین تر دانست و بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگی بانوان صحه گذاشت.

خوش نسب تاکیدکرد: با این وصف ما زنان باید در تحقق اهداف زن متعالی و برای رسیدن به رصات امام رضا علیه همگام باشیم‌.

به گفته مدیرکل امور دفتر زنان استانداری، حیثیتی که خداکند در زنان قرار داده و مقام معنوی که به زن عنایت کرده مثال زدنی است و ما باید قدردان این تفاوت فطری خلقت باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1742420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha