انسجام داخلی، قدرت چانه‌زنی خارجی ثمره انتخابات پرشور

حسن‌پور گفت: حضور پُرشور در انتخابات باعث افزایش انسجام داخلی و افزایش قدرت چانه زنی در خارج می‌شود.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری باعث افزایش انسجام در داخل و بالا رفتن قدرت چانه زنی در عرصه خارجی برای کشورمان می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود: طبیعی است حضور پرشور و گسترده در مرحله دوم انتخابات باعث افزایش انسجام در داخل و بالا رفتن قدرت چانه زنی کشور در عرصه خارجی و بین المللی خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، زمینه ساز حضور پرشورتر مردم در مرحله دوم انتخابات شویم.

حسن پور خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته اند نقش مهم و تاثیرگذاری در آگاهی بخشی و افزایش نشاط انتخاباتی ایفا می کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی برنامه‌ها و نظرات خود به دور از تخریب می توانند زمینه آگاهی بخشی به مردم جامعه را فراهم کنند.

وی درباره ویژگی های رئیس جمهور آینده گفت: مردمی، عدالتخواه و ضدفساد، توانمندی، کارآمدی، توانمندی، دارای عملکرد انقلابی و جهادی از جمله ویژگی هایی است که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد.

کد خبر 1770624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha