تشرف بانوان مسجدی مشهد به حرم مطهر رضوی

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن ۲۰۰ نفر از بانوان فعال در مساجد مناطق کم‌برخوردار مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

محمد باغبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان فرهنگی و معاونت زیارت تورهای قرار زیارت است که در طول هفته نسبت به انتقال شهروندان از اقصی نقاط شهر به خصوص در مناطق حاشیه شهر مشهد به حرم مطهر رضوی و برگشت آنها با اتوبوس های ویژه اقدام می کند.

وی با بیان اینکه در این طرح، توجه به اقشار مختلف از جمله والدین شهدا، توانیابان، اقشار آسیب‌پذیر و ... نیز در دستورکار قرار گرفته است، افزود: هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن نیز تشرف تعدادی از بانوان فعال مسجدی را در قالب طرح قرار زیارت در دستور کار قرار دادیم.

رئیس اداره امور زائران سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: به همین منظور امروز ۲۰۰ نفر از بانوان فعال در مساجد مناطق کم‌برخوردار مشهد با مشارکت مدیریت مجاورت آستان قدس رضوی مشرف شدند.

باغبان در پایان با اشاره به برنامه‌های جانبی این تورها یادآور شد: صرف صبحانه حضرت، برنامه ویژه فرهنگی زیارتی در رواق دارالهدایه و زیارت امام هشتم (ع) از مهم‌ترین اهداف زیارتی این تور بود.

پایان پیام/

کد خبر 1742434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha