کانون کوثر بابل اشتیاق نوجوانان برای حضور در مسجد را دوچندان کرد

طبرستانی راد با بیان اینکه کانون عمومی کوثر بابل از سال ۱۳۷۹ آغاز به‌کار کرد و با همکاری با بسیج و هیئات مذهبی فعالیت میکند، گفت: این کانون به جهت برگزاری فعالیت های متناسب با ذائقه نوجوانان و جوانان، اشتیاق آنها برای حضور در مسجد را دو چندان کرده است.

حلیمه طبرستانی راد-مدیر کانون تخصصی خواهران ( الزهرا) مسجد النبی بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به‌مناسبت میلاد با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) با بیان اینکه مسجد النبی(ص) از جمله مساجد فعال شهرستان بابل است که در محورهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های گسترده و زیادی انجام می دهد، اظهار کرد: به مناسبت روز مادر و زن جشن میلاد همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی و پذیرایی در این کانون برگزار شد.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی توسط کانون الزهرا(س) بسیار برجسته است، افزود: به‌مناسبت روز زن همزمان با روز ولادت زهرای مرضیه(س) موکبی توسط نوجوانان پسر همراه با پذیرایی برپا شده است.

طبرستانی راد با بیان اینکه کانون عمومی کوثر بابل از سال ۱۳۷۹ آغاز به‌کار کرد و با همکاری با بسیج و هیئات مذهبی فعالیت میکند، خاطرنشان کرد: این کانون به جهت برگزاری فعالیت های متناسب با ذائقه نوجوانان و جوانان، اشتیاق آنها برای حضور در مسجد را دو چندان کرده است.

این بانوی فعال فرهنگی تاکید کرد: در مسجد محله، تمامی شب‌ها مراسم داریم از دعای توسل ،ندبه، نهج البلاغه خوانی، قرائت حدیث کسا و زیارت عاشورا، نمازجماعت ظهر و صبح هم برقرار است. وی یادآور شد: همچنین حلقه های صالحین هم با حضور نوجوانان پسر و دختر دائر است و کلاس‌های آموزشی و علمی هم برگزار می‌شود تا این عزیزان در کلاس‌ها دوره‌های لازم را آموزش ببینند. طبرستانی راد با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و علمی ویژه اعضای این کانون، بیان کرد: همچنین در ایام فاطمیه موکب‌هایی در حدود ۱۵روز برپا شد که در تمام این روزها خانم‌ها در آن فعال بودند.

مدیر کانون تخصصی الزهرا(س) گفت: موکب فاطمه زهرا(س)ویژه اربعین حسینی نیز جهت پذیرایی از زوارالحسین(ع) با همراهی خدام الحسین(ع) از شهرهای اطراف نیز در این مسجد فعال است.

کد خبر 1742447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha