جشن بزرگ مهر مادری در سمنان برگزار می شود

ادب از برگزاری جشن بزرگ «مهر مادری» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور زنان و مادران سمنانی خبرداد.

مرضیه ادب- مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادرگفت: جشن بزرگ «مهر مادری» با حضور مادران و زنان سمنانی بمناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان نقش آفرینی حضرت فاطمه زهرا (س) در مسئله ولایت پذیری و تبیین سیره آن حضرت از مهمترین اهداف برگزاری این جشن عنوان کردو افزود: این مراسم امشب چهارشنبه ۱۳ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه فرماندهی نیروی انتظامی واقع در بلوار شهید نوروزی سمنان برگزار خواهد شد.

وی ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر را فرصتی مناسب برای اشاعه ی فرهنگ فاطمی دانست و گفت: یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است.

ادب با اشاره به اجرای برنامه های مولودی خوانی، اجرای سرود، اجرای نمایش و ... در این مراسم اظهارداشت: این برنامه با مشارکت نهادهای مختلف در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان با تأکید براینکه زنان از نگاه دین اسلام از جایگاه بالا و مهمی برخوردار هستند که این چنین جایگاه و منزلتی مایه مباهات است ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) از پایه‌های هویتی و سرور زنان عالم است، باید زیر سایه حضرت زهرا (س) و الگوگیری از وی زندگی کرد.

کد خبر 1742449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha