نقش حاج قاسم در شکل گیری نظم نوین جهانی بررسی شد

نشستی با موضوع نقش حاج قاسم در چگونگی شکل گیری نظم نوین جهانی در مسجد النبی (ص) ملاسرای کوچصفهان برگزار شد.  

علی خوشحال_ مسئول کانون شهید بخشعلی زاده ملاسرای بخش کوچصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم اظهار کرد: مراسمی در مسجدالنبی ملاسرای کوچصفهان با حضور استاد حاج مهدی کاسی_ پژوهشگر و کارشناس ارشد مسائل فرهنگی و سیاسی با عنوان «نقش حاج قاسم سلیمانی در چگونگی شکل گیری نظم نوین جهانی» برگزار شد.  

وی با بیان اینکه، تغییر نظم موجود جهانی و رفتن به سوی نظم جدید یکی از موضوعاتی است که با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد افزود: البته این مهم در دهه‌های اخیر از اهداف جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌الملل محسوب می‌شود.

خوشحال با تاکید بر اینکه اکنون تحقق این امر وارد مرحله‌ای حساس و سرنوشت‌ساز شده است، گفت: یکی از ارکان ورود تعیین کننده و عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران در تحولات جدید عالم و کسب جایگاهی مؤثر و شایسته در نظم نوین جهان، توجه به استحکام ساخت درونی و تقویت بنیان‌های جامعه ایرانی است.  

وی اذعان کرد: حاج قاسم که تربیت یافته مکتب خمینی کبیر بود با شیوه مدیریتی که داشت جبهه مقاومت را متحد و همسو برای رسیدن به فرج آقا امام زمان (عج) پیش می برد.

خوشحال تصریح کرد: حاج قاسم جهاد مستمری با نفس خویش داشت و توان و تفکر راهبری که برای مدیریت به خرج میداد را از دوران دفاع مقدس آموخته بود.

گفتنی است، این برنامه همراه با اقامه نماز جماعت برگزار شد.

نقش حاج قاسم در شکل گیری نظم نوین جهانی بررسی شد

نقش حاج قاسم در شکل گیری نظم نوین جهانی بررسی شد

نقش حاج قاسم در شکل گیری نظم نوین جهانی بررسی شد

کد خبر 1742472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha