میزبانی ۴۴۰ بقعه متبرکه در گیلان از جشن های میلاد حضرت زهرا(س)  

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه ۴۴۰ بقعه مبترکه گیلان میزبان جشن های ولادت حضرت زهرا(س) هستند، گفت: در ۱۴ آستان امامزادگان شاخص شهرستان های مختلف استان از یک هزار نفر از خدام خانم، خدام افتخاری و بانوان فعال در مراکز افق بقاع متبرکه تجلیل می شود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک ولادت با سعادت زهرای مرضیه به عظمت جایگاه حضرت زهرا(س) در روایات اسلامی اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه(س) در حوزه های مختلف عبادی، همسر داری، تربیت فرزند، ولایت مداری و دفاع از اسلام تجلی ایمان به خدا هستند.

حجت الاسلام تدینی با اشاره به آثار و برکات این تجلی نور در تاریخ و ضرورت الگو گیری از آن، خبر از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در ۴۴۰ بقعه متبرکه گیلان داد.  

وی با بیان اینکه، ۱۴ مراسم محوری در آستان امامزادگان شاخص شهرستان های مختلف استان برگزار می شود اظهار کرد: در این مراسم از یک هزار نفر از خدام خانم، خدام افتخاری و بانوان فعال در مراکز افق بقاع متبرکه تجلیل می شوند.

حجت الاسلام تدینی با اشاره به همکاری ۲۸۰ مبلغ بومی در جشن های ولادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: در خیمه های معرفت به همت خادمان مراکز افق برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف به ویژه دختران نوجوان و جوان اجرا می شود.  

 وی در ادامه همچنین از دایر شدن ۱۴ خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص گیلان خبر داد و گفت: ۵۰ ایستگاه صلواتی در بقاع واقع در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان برپا است.  

حجت الاسلام تدینی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های پوستر تروج عفاف و حجاب و آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) نیز در بقاع شاخص استان گیلان تدارک دیده شده است.

کد خبر 1742477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha