حضور قریب ۱۵۰ نفر در طرح نوین آموزشی بشری

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل برنامه ریزی آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: نشست امشب پیرامون برگزاری طرح نوین آموزشی بشری در جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل برنامه ریزی آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت: نشست امشب پیرامون برگزاری طرح نوین آموزشی بشری در جنوب کرمان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: قرار است از فردا به مدت دو روز دوره آموزشی طرح بشری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شود.

وی بیان کرد: دوره آموزشی بشری با مربیگری آقای ابراهیم کرمانی نژاد و خانم ها بخشی و قربانی از اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: در قالب طرح بشری، دوره کارورزی برای شرکت کنندگان در این دوره برگزار خواهد شد و سپس آزمون به صورت حضوری برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: قریب ۱۵۰ نفر از مربیان و فعالان قرآنی جنوب کرمان برای شرکت در دوره آموزشی بشری نامنویسی کرده اند.

وی عنوان کرد: قریب ۵۰ موسسه قرآنی در سطح جنوب کرمان راه اندازی شده که اکثریت شرکت کنندگان در دوره آموزشی بشری از مربیان این موسسات قرآنی هستند.

حجت الاسلام حسینی با یادآوری این مطلب که دوره آموزشی بشری در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی مربیان قرآن کریم برگزار می‌شود.

کد خبر 1742543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha