تمام وجود شهید سلیمانی با عشق به اهل‌بیت(ع) عجین شده بود

حجت‌الاسلام قویدل گفت: تمام وجود شهید سلیمانی با عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) و به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) عجین شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمود قویدل شب گذشته (چهارشنبه، ۱۳ دی) در مراسم میلاد حضرت زهرا(س)،‌ سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و شهادت سردار شهید سید رضی موسوی که در محل مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهارکرد: تمام وجود شهید سلیمانی با عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) و به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) عجین شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی بندر آستارا با بیان‌اینکه شهید سلیمانی بستر ساز بیداری اسلامی در منطقه و دنیای اسلام شد، افزود: دشمنان با ترور این شخصیت بزرگوار تمام عصبانیت شان را به شهدا و مردم ایران نشان دادند اما بدانند به برکت خون شهدا این بیداری در بین ملت‌های آزادیخواه نیز شکل گرفته و مستکبرین و ظالمین پایان‌شان نزدیک است.

وی در ادامه شهادت مظلومانه زائران گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی را به همه هموطنان به ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه ناگوار و تلخ تبریک و تسلیت عرض کرد و از خداوند شفای عاجل برای مجروحان این حادثه درخواست کرد.

حجت‌الاسلام قویدل با تسلیت سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی،خاطرنشان‌کرد: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی بصیر و عالمی اثرگذار بود و منشاء برکات و خدمات ارزشمندی برای اسلام و انقلاب بود.

تمام وجود شهید سلیمانی با عشق به اهل‌بیت(ع) عجین شده بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی بندر آستارا گفت: آیت‌الله مصباح یزدی عالمی بود که قلم، زبان و حکمتش شمشیر بود و همواره یار و پشتیبانی مستحکم برای انقلاب و ولایت به شمار می‌آمد.

سالار هرمزپور نیز در این مراسم یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و افزود: ولایت‌مداری بزرگترین افتخار شهید سلیمانی بود و این شهید بزرگوار سال‌ها در راه اسلام و تبعیت از فرامین ولی فقیه مجاهدت کرد و ما نیز باید ادامه دهنده راهش باشیم.

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی ( عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این انقلاب اسلامی را بیمه کرده است،تصریح‌کرد: انقلاب اسلامی پا برجا می‌ماند و کمر استکبار جهانی خواهد شکست.

هرمزپور با اشاره به اینکه تاثیرگذاری معنوی و فکری سردار سلیمانی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا فراگیر شده است و ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیدار شده و از آن بزرگوار الگو می‌گیرند، گفت: وظیفه مسئولان و مردم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بازخوانی و عمل به وصیتنامه این شهید بزرگوار است که کلید راهی برای غلبه بر مشکلات و پیروزی بر دشمنان می‌باشد.

تمام وجود شهید سلیمانی با عشق به اهل‌بیت(ع) عجین شده بود

گفتنی است، در این مراسم که به همت کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی (عج) و با مشارکت امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه مقاومت بسیج برادران، پایگاه حضرت زکیه (س) خواهران، هیئت عاشقان حضرت ام‌البنین(س) و سمن بنیاد فرهنگ ایثار برگزار شد، مداحی محمد دارائی و سینه‌زنی حاضرین پایان بخش آن بود.

کد خبر 1742573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha