رونمایی کتاب «آرامشی برای شهیدان» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از رونمایی کتاب «آرامشی برای شهیدان» در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی، کتاب «آرامشی برای شهیدان» در شهرستان آران و بیدگل رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کتاب در ۶ فصل توسط رزمنده و پژوهشگر دفاع مقدس «حسن کشایی» تالیف و توسط انتشارات کاشف علم با شمارگان یک هزار نسخه در قطع رقعی چاپ شده است.

قربانی ادامه داد: نویسنده در کتاب «آرامشی برای شهیدان» به فضیلت نماز جمعه در وصایای شهدا و توصیف شهدا از نماز جمعه پرداخته و در پایان کتاب به ۴۰ حدیث در فضیلت نماز جمعه اشاره کرده است.

رونمایی کتاب «آرامشی برای شهیدان» در آران و بیدگل

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به اینکه «حسن کشایی» از نویسندگان بزرگ حوزه دفاع مقدس شهرستان است که بیش از ۱۰ سال فعالیت دارد ادامه داد: تألیف ۳۴ اثر درحوزه دفاع مقدس و بیش از ۲۰ اثر آماده چاپ، ثبت خاطرات بیش از ۱۰۰ شهید، ۲۰ آزاده و ۳۰ جانباز شهرستان از فعالیت های این نویسنده پرتلاش شهرستان است.

آئین رونمایی از این کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار شد.

رونمایی کتاب «آرامشی برای شهیدان» در آران و بیدگل

کد خبر 1742575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha