بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

بچه های مسجدی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همزمان با حادثه ترویستی کرمان همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، از چند روز پیش با نزدیک شدن به سالروز شهادت حاج قاسم، موکب‌های متعددی در طول مسیر گلزار شهدا برپا شده بود تا از مردم و زائران گلزار شهدا پذیرایی کنند. دیشب همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود و گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیتی بود که زائر شهید شجاع مقاومت بودند اما در یک اقدام کور تروریستی به خاک و خون کشیده شدند تا کرمان شهر خون و شهادت شود.

روز شهادت سردار سلیمانی مردم کرمان دوباره عزادار شدند، هنوز خاطره شهدای تشیع سردار سلیمانی از خاطر مردم کرمان پاک نشده بود که در آن مراسم بیش از ۷۰ نفر کشته شدند و با حمله تروریستی دیروز بعد از ظهر امروز به گلزار شهدای کرمان تاکنون ۱۰۳ نفر از هموطنان شهید و ۲۱۱ نفر مصدوم شدند. در سطح استان آذربایجان غربی بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری فعال است که دیشب همزمان با حادثه تروریستی کرمان در سوگ نشستند.

شهادت کودکان و نوجوانان در این حادثه تروریستی واقعا دردناک است و دیشب مساجد استان مملو از دهه هشتادی و نودی ها بود که همدردی خود را با کودکان کرمان نشان دادند.

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش در کانون فرهنگی هنری امام زمان عج روستای شعبانلو در مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وکیلی زاده، خاطره گویی و شعر خوانی فرمانده پایگاه سرهنگی از سردار سلیمانی برگزار شد.

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

همچنین مراسم گرامیداشت سال روز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرانش به عنوان نمایش شهدای اسلام  در کانون فرهنگی و هنری شیخ طوسی داش تپه میاندوآب مسجد جامع برگزار شد.  

عملیات تروریستی دیگر بار دگر نشان داد که  جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و پابرهنگان عالم و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.

این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.  

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

بچه‌های مسجدی آذربایجان غربی غرق در ماتم کرمان

پیام تسلیت مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در پی حادثه تروریستی کرمان

محسن رضایی در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، حادثه‌ای ناگوار و تلخ بود که عمیقاً موجب تاسف و اندوه گردید.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه، شهادت عزیزانمان را به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل دارم.

این حادثه نشان داد که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم این مرز و بوم فروگذار نخواهند کرد.

ملت ایران با وحدت و همدلی، همواره در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرده و اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند. محسن رضایی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ۱۴ دیماه ۱۴۰۲

کد خبر 1742592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha