اقدامات مذبوحانه و تروریستی ناشی از عدم توان دشمنان در میدان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام تروریستی دشمنان در کرمان، گفت: دشمن چون در میدان نمی‌تواند بجنگد و پیروزی کسب کند، به اقدامات مذبوحانه و تروریستی روی می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان در استان کرمان، اظهار کرد: تظاهرات جمعه خشم هر هفته توسط چند استان برگزار می‌شد که این هفته نوبت به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید و جهت راهپیمایی خشم مردم نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و با توجه به اقدام تروریستی که روز گذشته انجام گرفت، برای محکومیت این موضوع نیز جلسه تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق بسیار تلخی افتاد و این اقدام تروریستی و بزدلانه توسط عوامل تکفیری_صهیونیستی منجر به شهادت جمع زیادی از هموطنان که برای شرکت در مراسم چهارمین سالگرد بزرگداشت فرمانده بین المللی جبهه مقاومت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و زیارت مرقد این اسطوره حماسه و مقاومت در کرمان حاضر شده بودند، شاهد این اقدام تروریستی بودیم.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تروریستی قلوب همه ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را داغدار کرد ضمن تسلیت به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدای این اقدام تروریستی، اظهار امیدواری کرد خدای متعال به همه مجروحان این حادثه شفای عاجل عنایت فرماید.

حجت الاسلام خاضع ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه و تروریستی، خاطرنشان کرد: این اقدام ناشی از ضعف دشمن دشمن است، زیرا ترور هیچ گاه نشانه قدرت نیست، بلکه ناشی از ضعف دشمن در میدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دشمن چون در میدان نمی‌تواند بجنگد و پیروزی کسب کند، به اقدامات مذبوحانه و تروریستی روی می‌آورد و این کار هرگز عزم و اراده قوی و مستحکم ملت بزرگ ایران را در مبارزه با رژیم جعلی و تروریستی نه تنها کاهش نمی‌دهد، بلکه راسخ‌تر و قوی تر می‌کند و حقانیت حمایت از جبهه مقاومت را نشان خواهد داد.

وی بیان کرد: شاید یکی از اهداف دشمنان که در مسیر زوار مرقد حاج قاسم بمب گذاری می‌کنند این باشد که مردم را از راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باز دارند و مانع حضور آنها در گلزار شهدای کرمان و قبر حاج قاسم شوند.

حجت الاسلام خاضع افزود: همان طور که بنی امیه و بنی عباس علیرغم وحشی‌گری‌های فراوانی که داشتند اعم از تخریب مزار و مرقد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تا دستگیری، قطع دست و حتی قتل زوار حضرت سیدالشهدا (ع) ولی هیچ گاه این مسیر نورانی از رونق نیفتاد و تعطیل نشد و روز به روز و سال به سال پررونق‌تر نیز شد و مردم علیرغم سختی‌ها خود را به کربلا برای زیارت مرقد امام حسین علیه السلام می‌رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود سه ماه در غزه جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی ادامه داشته و بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط این رژیم کودک کش به شهادت رسیدند، شاهد نسل کشی تمام عیار در غزه هستیم.

وی گفت: دشمنان ملت و امت ما را نشناختند و همان طور که حاج قاسم عزیز فرمود «ما ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) هستیم» و امام راحل عظیم الشان نیز فرمود «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید».

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: این ترورها نه تنها نشانه قدرت دشمن نیست، بلکه ناشی از عجز و ناتوانی دشمن است که حتی از زائران حاج قاسم سلیمانی وحشت دارند و همان طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند زمانی که حاج قاسم سلیمانی در قید حیات بودند دشمنی‌های بسیاری علیه وی صورت می‌گرفت ولی حجم دشمنی‌های دشمنان بعد از شهادت حاج قاسم بیشتر شد، حتی آنها به عکس حاج قاسم حساس بوده و اجازه نمی‌دهند در فضای مجازی منتشر شود.

وی ادامه داد: دشمنان نسبت به قبر و همچنین زائران حاج قاسم سلیمانی حساسیت دارند و تا جایی که بتوانند جلوی حضور مردم را در مرقد این سردار عزیز بگیرند، ولی علیرغم همه این دشمنی‌ها راه و مکتب حاج قاسم تا همیشه زنده است، زیرا راه و مکتب این سردار سرافراز همان راه و مکتب نورانی سیدالشهدا (ع) است.

حجت الاسلام خاضع افزود: در پیام تسلیتی که روز گذشته مقام معظم رهبری به مناسبت همین حادثه صادر کردند، فرمودند «این جنایتکاران بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی خواهد داشت، باذن الله».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم که نیروهای مقتدر و توانمند نظامی، انتظامی و امنیتی ما در وقت لازم و فرصت مناسب این اقدام سخت و انتقام سخت را که درخواست همه ملت است را از آمران و عاملان خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب گذشته بیانیه‌ای صادر کردند و برنامه این است که امشب بعد از نماز مغرب و عشا در همه مساجد و بقاء متبرکه مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم اقدام تروریستی در کرمان برگزار شود.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: فردا نیز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در تظاهرات سراسری و راهپیمایی این جنایت بزدلانه را محکوم خواهند کرد و خواستار انتقام از آمرین و عاملان این اقدام خواهند شد، ضمن اینکه از مقاومت مردم مظلوم غزه حمایت خواهد شد و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را محکوم خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نهادهای مختلف فعال در مساجد نیز با هماهنگی ائمه جمعه و جماعات مساجد، هیئت امنای مساجد و بقاء متبرکه هماهنگی لازم را برای مراسم بزرگداشت شهدا برای امشب بعد از نماز مغرب و عشا در دستور کار داشته باشند.
وی گفت: شب گذشته نیز تجمعی در جلوی محل امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج برگزار شد و علاوه بر شبکه استانی، از شبکه خبر نیز پخش شد و این نشان می‌دهد که مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند.
کد خبر 1742593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha