پوشش امدادی سفر رئیس جمهور به زنجان توسط ۳۰ تیم عملیاتی هلال احمر

هاشمی با اشاره به پوشش امدادی سفر رئیس جمهور به زنجان توسط ۳۰ تیم با بیش از ۲۴۰ نیروی عملیاتی گفت: ۱۰۰ نفر نیروی عملیاتی نیز به صورت پیاده در این سفر پوشش امدادی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران از آماده باش جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان خبرداد و افزود: از امروز۱۴ تیم عملیاتی با ۹۰ امدادگر و نجاتگر در ۱۴ در پایگاه ثابت و سیار بین شهری، هفت مرکز پاسخگویی اضطراری با ۳۵ نفر، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات نیز با پنج نیروی امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سه تیم واکنش سریع متشکل از ۱۵ نجاتگر، ۲ تیم توانا با ۱۰ امدادگر خانم، ۲ تیم آنست با پنج امدادگر و یک تیم امداد هوایی نیز با پنج نیروی عملیاتی نیز در حالت آماده باش برای پوشش امدادی سفر ریاست جمهوری به استان زنجان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این تیم ها و نیروهای بیان شده ۱۰۰ نفر نیروی عملیاتی نیز به صورت پیاده در این سفر پوشش امدادی خواهند داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد:  در پوشش امدادی سفر ریاست جمهوری به استان زنجان ۱۵ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه ست نجات، یک خودروی ارتباطات و یک فروند بالگرد بکارگیری می شود.

وی یادآوری کرد: آماده باش این تیم ها در همه شهرستان های استان از امروز آغاز و تا پایان این سفر ادامه دارد.

کد خبر 1742609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha