شبکه بانور در کردستان تشکیل شد

شبکه بانور با حضور مبلغات نخبه کردستانی و به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر میرمحمدیان مسوول بنیاد جامعه‌پردازی هدایت در این جلسه تشکیل این شبکه، که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، شبکه بانور به منظور پای کارآوردن بانوان شریکه الامام در کشور راه اندازی شد و امروز شاهد شکل گیری این شبکه در کردستان هستیم.

وی افزود: وظیفه شبکه بانور حضور در میدان و کف جامعه برای تقیوت جهاد تبیین است.

شبکه بانور در کردستان تشکیل شد

وی تصریح کرد: براساس این شبکه بانوان به گنشگران اجتماعی مبدل شده‌اند که یک نکته مثبت محسوب می‌شود اما مهترین وظیفه این شبکه اول ساختن تیم و گام دوم انجام عملیات در کف جامعه است.

مسوول بنیاد جامعه‌پردازی هدایت بیان کرد: در شبکه بانور و در راستای جهاد تبیین باید به کنشگران ساده پرداخته شودو با بازنشر اطلاعات علاوه بر دلگرمی همراهان و جذب افراد میانه، کاری کنیم که دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم احساس قدرت نکند.

وی تولید محتوا را نیز از دیگر لایه‌های کنشگری در شبکه بانور خواند و بیان کرد:  باید با تولید محتوای خوب، حس خوب را به مخاطب منتقل کرد.

شبکه بانور در کردستان تشکیل شد

میرمحمدیان اضافه کرد: در جهاد تبیین باید روایت شود که هر آنچه که به صورت عادی در ذهن است در واقعیت و میدان کار متفاوت است و خوشبختانه می‌توان گفت پروژه جهاد تبیین بیشتر با حضور بانوان پیش می‌رود، زیرا سرعت خانم‌ها در حرکت معنوی بسیار بیشتر از آقایان است.

کد خبر 1742655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha