نمایش ژنرال بزودی به روی صحنه می رود

اسماعیل نیک نفس گفت: در حوزه هنرهای نمایشی در حال آماده سازی نمایش ژنرال هستیم که اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در دفاع مقدس، فعالیت در جنوب شرق کرمان، دوران فرماندهی جنگ ۳۳ روزه لبنان، مبارزه با داعش و شهادت دارد.

اسماعیل نیک نفس در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان با هدف توانمندسازی هنرمند متعهد انقلابی راه اندازی شده است.

نمایش ژنرال بزودی بر روی صحنه می رود

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان افزود: در همین راستا از بدو تاسیس، اقدام به استعداد یابی افراد در زمینه های هنری کرد.

نمایش ژنرال بزودی بر روی صحنه می رود

وی ابراز کرد: بخشی از جامعه هدفی که به دنبال استعدادیابی از بین آنها هستیم، بچه های مسجد، دانش آموزان و طلاب حوزه علمیه هستند.

نیک نفس ادامه داد: یکی از برنامه هایی که دنبال می کنیم راه اندازی واحد هنرهای نمایشی است که در این راستا در ایام محرم و صفر، با استفاده از ظرفیت این واحد، سوگ نمایش نی نوای بی نوا در شهرهای جنوب کرمان اجرا شد.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان بیان کرد: سوگ نمایش نی نوای بی نوا با حضور ۴۰ بازیگر زن و مرد و عوامل اجرایی سعی کرد تا بخشی از واقعه عاشورا را به تصویر بکشد.

وی اظهار کرد: در حوزه هنرهای نمایشی در حال آماده سازی نمایش ژنرال هستیم که اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در دفاع مقدس، فعالیت در جنوب شرق کرمان، دوران فرماندهی جنگ ۳۳ روزه لبنان، مبارزه با داعش و شهادت دارد.

نیک نفس عنوان کرد: نمایش ژنرال کاری جذاب است که بزودی در جیرفت به صورت پاتوقی و خیابانی اجرا می شود.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان اضافه کرد: کار تمرین و تولید نمایش ژنرال با حضور ۶ بازیگر که ۳ نفر از آنها طلبه و ۳ نفر از بچه های مسجد هستند، بزودی به پایان می رسد.

وی با تاکید بر این که راه حاج قاسم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با نمایش ژنرال بتوانیم گوشه ای از راه مکتب سلیمانی را در جامعه معرفی و ترویج کنیم.

نیک نفس بیان کرد: عوامل اجرایی نمایش ژنرال ضمن محکوم کردن حادثه دلخراش گلزار شهدای شهر کرمان با قاطعیت اعلام می دارند که عزم شان برای تولید آثار فاخر در معرفی و ترویج مکتب حاج قاسم راسخ تر شده است.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان گفت: امیدواریم با عنایت امام زمان (عج) و دعای خیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در مسیر ترویج مکتب شهید سلیمانی گام موثری برداریم.

کد خبر 1742656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha