دشمن جز کودک و زن کشی قدرتی ندارد

دستیار ویژه استاندار آذربایجان غربی در امور مردمی سازی دولت گفت: دشمن دجال جز کودک و زن کشی قدرتی ندارد و اکنون که به انتهای خط رسیده با ترورهای کور و بمباران غره می‌خواهد برای خود آبرو بخرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام فرهاد نژاد شاه محمد، دستیار ویژه استاندار آذربایجان غربی در امور مردمی سازی دولت، ۱۴ دی ماه در چهارمین همایش ملی و منطقه ای اقوام و ادیان که در سالن اداره برق برگزار شد، افزود: دشمنان انقلاب و اسلام اگر مرد میدان هستند باید در میدان جنگ حاضر شوند.

وی افزود: دشمن دجال جز کودک و زن کشی قدرتی ندارد و اکنون که به انتهای خط رسیده با ترورهای کور و بمباران غره می‌خواهد برای خود آبرو بخرد.

دستیار ویژه استاندار آذربایجان غربی در امور مردمی سازی با اشاره به گردهمایی افزود: فلسفه این گردهمایی وحدت و تحقق شعار حاج قاسم که همان حفظ وحدت و اتحاد در بین ادیان و اقوام است.

حاج قاسم ایستادگی و مقاومت را بین المللی کرد

وی افزو: مکتب حاج قاسم به دنیا نشان داد اگر مظلومان دنیا متحد بشوند ظلم از بین خواهد رفت و انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای کرمان، همان انتقامی است که الان نظاره گر هستیم.

حجت الاسلام نژاد شاه محمد ادامه داد: حاج قاسم ایستادگی و مقاومت را بین المللی کرد و جمله «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» را زنده کرد.

 وی افزود: سردار سلیمانی یک اسم نیست بلکه یک مکتب، آرمان و تفکر حول تفکر ولایت است.

کد خبر 1742665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha