ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است

اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای، ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر جز این بوده در مراسم بزرگداشت ایشان این اقدام صورت نمی گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اسقف اعظم گریگور چیف‌چیان درپیامی که روز پنجشنبه به مناسبت شهادت زائران مزار سردار سلیمانی صادر کرده، آورده است: اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان که در روز بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در شرایطی که آحاد مردم جهت عرض ارادت به آن شهید والامقام اجتماع کرده بودند، اتفاق افتاد موجی از غم و اندوه را در دل های ما آوار کرد و سراسر ایران به سوگ نشست.

وی ادامه داده است: بی شک این اقدام اهریمنی با حمایت های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آنها صورت می گیرد و این همزمانی با قیام طوفان الاقصی که تحت تاثیر آموزه های آن سردار شهید نجام می پذیرد، بیانگر این موضوع است که ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است که اگر جز این بوده در مراسم بزرگداشت ایشان این اقدام صورت نمی گرفت.

اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان افزوده است: اینجانب به همراه شورای خلیفه گری مجمع نمایندگان این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدا، برای مجروحان آن حادثه آرزوی سلامتی دارم.

همچنین انجمن آشوریان ارومیه و حومه با صدور پیامی به مناسبت شهادت برخی از هموطنان در کرمان اظهار کرده است: بار دیگر دستان خون آلود دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی از آستین آدم کشان و خونخواران زمانه بیرون آمده و باعث به خاک و خون کشیدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد که دل هر انسانی را به درد می آورد.

در ادامه این پیام آمده است: انجمن آشوریان ارومیه و حومه با مسوولان کلیساها و نهادها و موسسات آشوری کلدانی ضمن تاسف و تاثر شدید از حادثه شهر کرمان، شهادت جانگداز آن ها را به رهبر معظم و خانواده جانباختگان تبریک و تسلیت گفته و این عمل شنیع و تروریستی را محکوم می کند.

گفتنی است؛ عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

کد خبر 1742678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha