مادران شهداء الگوی خوبی برای پرورش نسلی از تبار حضرت زهرا (س) هستند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: مادران معظم شهداء الگوی بسیار خوبی برای رشد و پرورش نسلی از تبار حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، رقیه موسویان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با حضور در منزل شهید رسول عسگری، ضمن تبریک روز مادر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، از مادر بزرگوار این شهید والامقام دلجویی و به رسم یادبود با تقدیم لوح و هدایا تجلیل کرد.

رقیه موسویان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، در این دیدار مادران معظم شهداء را الگوی بسیار خوبی برای رشد و پرورش نسلی از تبار حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ما دانست و گفت: ما همیشه قدردان فداکاری، صبوری و ایثار آن‌ها هستیم.

وی افزود: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم شهدا کوچک‌ترین تکلیف است.

موسویان با اشاره به جانفشانی حضرت زهرا (س) در راه ولایت به نقش مادر در تربیت و پرورش انسان‌های فداکاری چون شهدای انقلاب، دفاع مقدس اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ادامه داد: مادران شهدا همچون خود شهدا شاخص زندگی ما هستند چون آنها با یک مدل تربیتی برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا فرزندانی را تربیت کردند که جان بر کف، شهادت را برای خود انتخاب کردند.

کد خبر 1742688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha