موافقت با پابند الکترونیک ۱۲ بانوی زندانی در ارومیه

موافقت با پابند الکترونیک ۱۸ نفر از بانوی زندانی و اعزام به مرخصی تعداد ۳۶۵ نفر از زندانیان استان به مناسبته هفته زن صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و مدیران ارشد قضایی استان و ۲۰۸نفر از قضات دادگستری آذربایجان غربی عصرگاه روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه در اجرای دستورات ریاست معظم قوه قضائیه و به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور در زندان‌ها و بازداشتگاههای استان ضمن بازدید از بندهای مختلف زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره نموده و در مورد درخواستهای هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

عتباتی و همراهان در این بازدیدها ضمن اطلاع از وضعیت قضایی زندانیان و نحوه خدمت رسانی به آنها دستورات مساعد قانونی را برای بهره مندی زندانیانی که استحقاق و شرایط لازم را داشتند صادر کرد.

از موارد قابل توجه بهره مندی ۱۲ بانوی زندانی از پابند الکترونیک و آزادی آنها به یمن میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود.

در ادامه عتباتی و مجیدی به همراه دیگر اعضا جلسه شورای طبقه بندی زندان را تشکیل و به پرونده ۲۰۰ نفر از زندانیان ارومیه رسیدگی کردند.

ماحصل این بازدیدها بهره‌مندی زندانیان واجدشرایط از مرخصی پایان حبس به تعداد ۲۵ نفر، آزادی مشروط ۲۰ نفر. پابند الکترونیک ۱۸ نفر و اعزام به مرخصی تعداد ۳۶۵ نفر از زندانیان استان بود.

کد خبر 1742692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha