امام جمعه اهل سنت عنبران آستارا حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت عنبران و نماینده ائمه جمعه و جماعت اهل سنت آستارا در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان با مردم ایران به ویژه خانواده شهدای این حادثه تلخ ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پیان شیخ جابر عبادالهیان که یک نسخه از آن در اختیار خبرنگار شبستان قرار گرفت؛ آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ( آل عمران ۱۶۹)

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌‏شوند.

با نهایت تاسف و تألم، حادثه اخیر انفجار تروریستی در کرمان که موجب به شهادت رسیدن ده‌ها تن و مجروح شدن بسیاری از هموطنان ما شد، بسیار تکان دهنده و دردناک بود و قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار کرد.

در ادامه متن پیام امام جمعه اهل سنت عنبران و نماینده ائمه جمعه و جماعت اهل سنت آستارا آمده است؛ حمله تروریستی علیه مردم بی‌گناه مزار شهدای کرمان و به خاک و خون کشیدن آنان نشان از اوج دیو صفتی این پلیدان تاریخ است.

اینجانب این عمل تروریستی و ناجوانمردانه را به شدت محکوم کرده و با خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرده و از خداوند برای شهدای این حادثه ترفیع درجات مسئلت دارم و از مسئولین تقاضای رسیدگی هر چه سریعتر و شناسایی مجرمین را خواستارم.

به گزارش شبستان، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران حاج قاسم ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن تعدادی شهید و مجروح شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مزار سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری آن بوده است.

کد خبر 1742709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha