شهادت زائران گلزار شهدای کرمان نابودی اسرائیل را سرعت بخشید

میرزایی گفت: شهادت جمعی از هموطنان ما در کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی، روز شمار نابودی اشغالگران قدس شریف را سرعت داده است.

علی اصغر میرزایی _ فرماندار شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی دلمان را اندوهگین کرد و بار دیگر چهره دشمنان ایران اسلامی را به جهانیان شناساند.

وی افزود: حادثه تروریستی در مسیر شرکت‌کنندگان مراسم چهارمین سالگرد سردار سرافراز، شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمع زیادی از هم‌وطنان عزیزمان گردید موجب تالم و تاثر فراوان شد.

فرماندار بهشهر یادآور شد: حادثه دردناک، بدون هیچ تردیدی، در واکنش به سیلی‌های مُکرری است که محور مقاومت به عنوان محصول یک عمر مُجاهدت شهید سلیمانی بر صورت امپریالیسم جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نواخته است.

میرزایی گفت: شهادت جمعی از هموطنان ما در کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی، روز شمار نابودی اشغالگران قدس شریف را سرعت داده است.

وی افزود: دشمنان بدانند این شهادت‌ها و جان‌فشانی‌ها، از عزم و اراده مردم مقاوم و نستوه ایران در رسیدن به قله های عزت و توانمندی نخواهد کاست.

فرماندار بهشهر یادآور شد: ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم و اعلام می کنیم که استوارتر از همیشه در مسیر انقلاب گام برمی داریم.

کد خبر 1742711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha