حمله‌ تروریستی کرمان نشانه هراس دشمن از فراگیر شدن تفکر حاج‌قاسم است

رمضانی گفت: حمله‌ تروریستی گلزار شهدای کرمان چیزی جز عجز، ترس و وحشت دشمنان از فراگیر شدن تفکر حاج‌قاسم در جامعه و پرورش سلیمانی‌های جدید نیست.

مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا درپی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه‌ی تروریستی کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: حادثه‌ تروریستی کرمان نشانه‌ی ترس دشمن از فراگیر شدن تفکر حاج قاسم در جامعه است.

وی افزود: به‌شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان در حادثه‌ی تروریستی کرمان، بیانگر روح خبیث دشمنان و ترس از فکر و اندیشه بزرگ در ایران اسلامی است.

فرماندار نکا یادآور شد: حادثه‌ تروریستی در مسیر حرکت زائران مزار شهید سلیمانی که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از هموطنان ما ایران اسلامی را غرق در اندوه و ماتم کرد.

رمضانی گفت: این حمله‌ تروریستی چیزی جز عجز، ترس و وحشت دشمنان از فراگیر شدن تفکر حاج‌قاسم در جامعه و پرورش سلیمانی‌های جدید نیست.

وی افزود: دشمنان بدانند این اقدام بزدلانه و کور آن‌ها در به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌پاسخ نخواهد ماند و یقینا انتقام خون این شهدا گرفته خواهد شد.

فرماندار نکا یادآور شد: ضمن محکوم کردن این عمل شنیع، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان، این حادثه‌ تروریستی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و برای همه‌ مجروحین این حادثه طلب شفای عاجل داریم و خون شهدای ما با استمرار راه شهدا باقی خواهد ماند و جهانی خواهد شد.

کد خبر 1742720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha